loading...
کرال دانلود+دانلود اهنگ جدید
تبلیغات

behrad بازدید : 335 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید دی جی سروش اس جی ترک به نام حالا دستاتو کم دارم

( تنظیم : دی جی سروش اس جی ترک / مرکز پخش کمپانی آریارکوردز )

 

به همراه متن آهنگ

دانلود از سرور اول

   اهنگ 128  دانلود اهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128
 

دانلود از سرور دوم

Dj Soroush S.G Track – Hala Dastato Kam Daram

متن آهنگ حالا دستاتو کم دارم از دی جی سروش اس جی ترک

غم چشمای تو ویرونه کرده دنیای تو رو

که این دستای من بهونه کرده دستای تورو

حالا دستاتو کم دارم که توی دستام نگه دارم

مثل ابری که بارونی که یه روز میری نمیمونی

♫♫♫

حالا دستاتو کم دارم که توی دستام نگه دارم

مثل ابری که بارونی که یه روز میری نمیمونی

♫♫♫

غم چشمای تو ویرونه کرده دنیای تو رو

که این دستای من بهونه کرده دستای تورو

حالا دستاتو کم دارم که توی دستام نگه دارم

مثل ابری که بارونی که یه روز میری نمیمونی

♫♫♫

حالا دستاتو کم دارم که توی دستام نگه دارم

مثل ابری که بارونی که یه روز میری نمیمونی

متن آهنگ حالا دستاتو کم دارم از دی جی سروش اس جی ترک توسط بیگ صدا تنظیم گردید

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید

 

برچسب ها دی جی سروش اس جی ترک , حالا دستاتو کم دارم , اهنگ جدید دی جی سروش اس جی ترک , اهنگ جدید دی جی سروش اس جی ترک به نام حالا دستاتو کم دارم , اهنگ حالا دستاتو کم دارم , اهنگ حالا دستاتو کم دارم دی جی سروش اس جی ترک , اهنگ زیبای دی جی سروش اس جی ترک , اهنگ شنیدنی دی جی سروش اس جی ترک , ترانه جدید دی جی سروش اس جی ترک , دانلود اهنگ جدید دی جی سروش اس جی ترک , دانلود اهنگ دی جی سروش اس جی ترک حالا دستاتو کم دارم , دی جی سروش اس جی ترک اهنگ حالا دستاتو کم دارم , دی جی سروش اس جی ترک حالا دستاتو کم دارم , icon برچسب ها : Dj Soroush S.G Track - Hala Dastato Kam Daram 64 128 320 wma mp3 ogg آدرس جدید موزیک گستر اخبار جدید از آلبوم سال 92 دی جی سروش اس جی ترک ایمیل میل جیمیل دی جی سروش اس جی ترک آهنگ حالا دستاتو کم دارم ترانه سرا سراینده شاعر حالا دستاتو کم دارم دی جی سروش اس جی ترک تنظیم حالا دستاتو کم دارم دی جی سروش اس جی ترک تکست متن شعر حالا دستاتو کم دارم از دی جی سروش اس جی ترک خواننده حالا دستاتو کم دارم دی جی سروش اس جی ترک دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ مجاز دانلود آهنگ موزیك ایرانی تیر ماه تابستان 1392 دانلود آهنگ موزیك دی جی سروش اس جی ترک حالا دستاتو کم دارم كیفیت بالا 128 64 320 ogg mp3 دانلود آهنگ موزیك های دی جی سروش اس جی ترک mp3 ogg wma 128 64 320 دانلود آهنگ موسیقی حالا دستاتو کم دارم دی جی سروش اس جی ترک mp3 ogg wma 128 64 320 دانلود فول آلبوم دی جی سروش اس جی ترک زندگینامه بیوگرافی دی جی سروش اس جی ترک سایت آهنگ سایت وبلاگ اختصاصی دی جی سروش اس جی ترک صفحه فن پیج فیس بوک دی جی سروش اس جی ترک آهنگ حالا دستاتو کم دارم معرفی آهنگ موسیقی موزیك حالا دستاتو کم دارم از دی جی سروش اس جی ترک کاور Cover بنر عکس دی جی سروش اس جی ترک حالا دستاتو کم دارم کد آهنگ پیشواز حالا دستاتو کم دارم دی جی سروش اس جی ترک ایرانسل همراه اول , متن آهنگ حالا دستاتو کم دارم از دی جی سروش اس جی ترک , متن آهنگ حالا دستاتو کم دارم ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید. لطفا از مرور گر فایر فوکس(FIREFOX)استفده کنید آی دی من:behrad6695@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نرم افزار مورد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 286
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 1,355
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,538
  • بازدید ماه : 6,363
  • بازدید سال : 25,506
  • بازدید کلی : 325,129